Nitrous, Super Chargers, & Turbos All charged talk about going, and going FAST!

Custom BT Kits

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1  
Old 08-01-2012, 11:06 AM
DECEVED's Avatar
1st Gear
Thread Starter
Join Date: Jul 2012
Location: Virginia
Posts: 18
Default Custom BT Kits

This was originally posted in the "Exhaust" forum, but I decided this was probably the better location.

I am thinking about producing a few BT turbo kits in the near future. Just thought I would ask around to see if anyone else is interested.

Name:  1jG1Y.png
Views: 4
Size:  570.5 KB
Name:  xb3vd.png
Views: 4
Size:  449.4 KB
Name:  xb3vd.png
Views: 4
Size:  449.4 KB
Name:  NIYvi.png
Views: 4
Size:  684.4 KB
Name:  kZx5H.png
Views: 4
Size:  539.9 KB
Name:  Ie27E.png
Views: 4
Size:  614.5 KB
Name:  jE0tU.png
Views: 4
Size:  686.3 KB
 
Attached Images
File Type: png
xb3vd.png (449.4 KB, 0 views)
  #2  
Old 09-07-2012, 03:04 PM
pwffi's Avatar
1st Gear
Join Date: Sep 2012
Location: Vaslui
Posts: 4
Default

Buna de curand mi-am achizitionat un model 2005 Audi a4 2.0TDI avant si de cand l-am luat de 2 zile am 2 probleme cu el. va rog dati-mi un sfat ce ar avea sau ce ar trebui sa fac pentru a rezolva problemele.

Prima problema este in legatura cu farurile. este echipata cu bixenon din fabrica nu cele de pe piata de acum si exact in prima noapte in care am cumparato a inceput sa faca figurii. simptomele sunt urmatoarele: la un scurt interval farurile au o scadere de intermitenta adica deodata parca face blitz ca un aparat foto iar cateodata isi pierde din luminozitatea de xenon albastruie si se vede ca un far cu halogen ba mai mult cateodata se stinge pentru 2 sec farul din stanga apoi se aprinde iar si acelasi lucru se intampla si cu farul din dreapta.
Nu stiu ce ar putea avea si ma tem sa nu se arda.

A doua problema este urmatoarea. In momentul in care am cumparat masina rezervorul era gol si am ajuns la peco am facut plinul apoi am pornit la drum. dupa vreo 20 km deodata masina nu se mai accelerea in nici o treapta si nu nu se tura mai mult de 2500 rpm. in momentul acela am oprit pe dreapta am oprit motorul pentru 2 minute l-am repornit si mergea foarte bine tragea din nou. am crezut initial ca nu mai avea motorina sau a prin aer cine stie dar dupa vreo 1500 km mi sa intamplat acelasi lucru urmand acelasi procedeu oprind-o si pornind-o din nou mergand foarte bine.
Mai mentionez ca dimineata sau cand e rece motorul porneste la sfert de cheie iar cand e mai caldut motorul porneste o idee mai greu.
Va rog sa ma ajutati sau sa imi dati un sfat.
Va multumesc
 
  #3  
Old 09-13-2012, 11:39 PM
redline380's Avatar
Legal Moderator
Join Date: Oct 2008
Location: st cloud, mn. you too? hit me up...
Posts: 1,975
Default

most people going bt piece together what they need. it allows for a little more customization
 
Related Topics
Thread
Thread Starter
Forum
Replies
Last Post
DECEVED
Intake, Headers and Exhaust
1
08-02-2012 04:14 PM
jetatx
Archive - Interior/Electrical/Stereo
6
06-17-2008 11:46 PM



Quick Reply: Custom BT Kits



All times are GMT -4. The time now is 11:31 PM.